One day in june

Idag ska jag till landet :) Jag kommer dit någongång ikväll så imorgon ska jag sola och kanske gå ner till havet och kolla temperaturen. Är de för kallt så kommer jag inte bada. Jag är ingen badkruka men om det ör mindre än 10 grader står jag gärna över. Vill inte heller bli sjuk nu innan Turkiet som är om 16 dagar.
Jag längtar SÅÅ mycket till Turkiet. Kan väl berätta lite vad jag vet.
Hotellet vi ska bo hos heter Papaya. Jag fastnade för det hotellet för poolen va fett fin :D Sen ska vi bo i en trerumslägenhet med dom vi ska åka med. Stranden ligger 1,5 kilometer bort så det blir en liten promenad. Men de är inte så mycket egentligen.

Midsommar är nästan helt planerad nu. Vi ska kanske åka till mormor och morfar eller så ska dom komma till oss. Vi får se. Eller så ska vi åka på något firande på singö eller i grisslehamn. Det är ännu inte bestämt. De vi brukade va hos har inte ringt i år .. de e synd för de va kul hos dom. De va en midsommar tradition.

Ja, sommarn verkar bli ganska lyckad om man bortser ifrån att mina bästa landet kompisar flyttat från landet. Så nu finns det bara några få att umgås med. Har lust att flytta till ett hus i älmsta som sommarställe istället.

Ja, men nu ska vi inte hänga med huvudet. Det är ju faktiskt sommar. Så vi ses när jag skriver nästa gång.

Jag vill fortfarande skaffa en ny blogg, har kommit på några namn med har inte testat dom än. Har ni ändå lite tips på design, header eller namn kanske? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Frida

SVAR: Tycker du? :D Då behöver ajg inte oroa mig för bilden :P

2010-06-17 @ 20:03:24
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0