Summer

Japp, fick lov i fredags då. Det var det jobbigaste jag varit med om, eller typ. Det var väldigt jobbigt i alla fall. Jag grät jätte mycket, mina ögon var helt svullna hela dagen sen. Jag är fortfarande lite deprimerad, min klass kommer typ aldrig ses mer. Allt som vi gjort under de tre åren på viksjö skolan e borta nu, det är ganska jobbigt att tänka på .. Usch, börjar nästan gråta igen när jag skriver de här.

Vad har jag gjort de här 2 dagarna då.. har packat lite saker till landet, vi ska åka dir nästa vecka, sen har jag kollar på Merlin, lite film och så. Det har inte vart så bra väder för att man ska kunna vara utomhus.
Snart är det midsommar med, vi ska typ bara vara hemma och inte åka någonstans. Förra året var vi hos några på min gata på landet, det var kul. Annars brukar vi vara hos Bernte och inga-lill men de var 2 år sen senast nu.
Skrev förra året om midsommar och vad som hände ett år när vi var där, hahaha :)

Och nu e det bara 20 dagar kvar till Turkland, ska bli kul :)

Och efter sommarn är det bara några få månader till Harry Potter har premiär, längtar :D

Glad Sommar :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, stackarn! Nu tycker ajg synd om dig! Ska nog muntra upp dig imorgon! Ha det bäst! Miss ya <3

2010-06-13 @ 18:41:09
URL: http://photosandbooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0