Vår?

Imorse såg jag solen kika in genom fönstret. Jippi, tänkte jag då.
Kollar ut o snön e kvar. Man visste ju att den inte kunde smällt så fort men jag fick
verkligen lite vår känsla. De e vår på ett sätt, de e mars o de e en vår månad. Ett plus :)
Fast .. snön försvinner nog inte på ett tag, de har vart dagsmeja men snön smälter bara lite.
Innan våren kommer eller nånting .. så måste man leva me de här slasket igen.
usch, hatar slask!! ..

De e inte så många som läser min blogg längre, e inte så aktiv. Skriver väl minst 1 inlägg per månad men de e ju bara Frida som läser. Hoppas du kan hjälpa mig med header o sånt sen. Fast, de e ju bara du som ser den :)

Aja, påsklovet e snart också, 4 veckor. Fyller år dan innan lovet :)

Tjenixen :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Du måste bara blogga lite mer genom att berätta lite om Hp kanske elr Merlin, klipp och sånt. Sen kan du också kommentera andras bloggar :P jag ska hjälpa dig med headern och kanske en helt ny design :p

Ha det bra! Vi ska komma till er någon gång och fira er!

2010-03-08 @ 20:21:59
URL: http://justfriidaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser också din blogg !! =D

2010-03-10 @ 15:19:19
URL: http://annniiizzz.webblogg.se/
Postat av: Pia

hahah ;) jag har ju inte fått mina betyg än, får vänta ett halvår =( haha men kanske kanske det, min bildlärare tror att jag kan komma långt i alla fall ;)

2010-03-13 @ 15:17:19
URL: http://whatisername.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0